Ulogiraj se
Username:

Password:

Izgubljena lozinka?

Registracija!

Artreef partneri

Sat i kalendar

Blog, brbljaonica i igra

Blog
Blog

Online brbljaonica
Brbljaonica

Zaigrajte neku od igara
Igra

Nove fotografije
Maui (2015/3/19)
Maui
010.JPG (2011/1/4)
010.JPG
Chaetodontoplus mes... (2010/2/28)
Chaetodontoplus mes...
Siganus magnifica (2010/2/28)
Siganus magnifica
Haliclona sp. (2010/2/28)
Haliclona sp.

Browsing this Thread:   1 Anonymous Users

Akvarijum 120 x 60 x 60 potreban plan
tek provirio
Group:
reefer
Cao svima,
Ovaj forum je po mom misljenju zlata vredan i drago mi je da sam njegov novi clan.
Mozete me zvati Peca i ja sam iz Beograda.
Uskoro cu krenuti u avanturu zvanu more ,a obziorm da sam pocetnik zeleo bih da do tancina prostudiram tematiku da ne bih pravio greske kasnije. Zamolio bi iskusne clanove i ljude koji su u toj prilici da mi posalju planove morskih akvarijuma sa dimenzijama ( supm, oweflow, akvarijum , stalaza, ormaric, rupe itd..). Voleo bih da je akvarijum dimenzija 120x50x60 ili tako nesto, a plan bih odneo u radnju za izradu akvarijuma da se napravi isti po tom proracunu. Zeleo bih da imam akvarijum koji dise punim plucima i kasnije kada nadogradim znanje da nemoram isti da menjam. U orman mora sve da stane tipa sump , prot.skimmer, karantin, kalcijum reak, itd, znaci sva moguca oprema.

Unapred zahvalan,
Peca

Posted on: 2007/10/20 0:33
Transfer the post to other applications Transfer

Re: Akvarijum 120 x 60 x 60 potreban plan
artreef urednica
From Zagreb
Group:
artreef urednica
Peca
To je malo veliki projekt koji trazis i nekako mi se bas ne cini da ces dobiti tako napravljen plan, radije malo pogledaj po temama forumasa, pa pripupitaj svakog pojedinacno

Da bi se napravio takav plan, prvo treba znati sto ce sve u sump, koja vrsta protoka i filtracije ce biti, na cemu ce se sve bazirati filtracija.