Ulogiraj se
Username:

Password:

Izgubljena lozinka?

Registracija!

Artreef partneri

Sat i kalendar

Blog, brbljaonica i igra

Blog
Blog

Online brbljaonica
Brbljaonica

Zaigrajte neku od igara
Igra

Nove fotografije
Maui (2015/3/19)
Maui
010.JPG (2011/1/4)
010.JPG
Chaetodontoplus mes... (2010/2/28)
Chaetodontoplus mes...
Siganus magnifica (2010/2/28)
Siganus magnifica
Haliclona sp. (2010/2/28)
Haliclona sp.

Browsing this Thread:   1 Anonymous Users

« 1 (2)

Re: koji digitalac kupiti
iskusni reefer
From Rijeka
Group:
reef
Bas mi je taj Fuji zapao za oko (neki dan u Trstu-posebna ponuda-sa dva objektiva i jos nekim dodacima-izgleda mocno-a cijene,ne znam bas tocno,ali svakako ispod 500E)Buduci da sam laik,koji treba novi,bolji digitalac-pitala sam se zasto je cijena tako(relativno,niska),obzirom da su sve performance koje meni trebaju bile tu+ dodatni objektiv.

Posted on: 2007/4/28 14:06

tek provirio
From Macedonia
Group:
reefer
Xenia, nesto si malo pobrkala sa dodatnim objektivom...Cemu dodatni objektiv kad se na tom aparatu optika ne izmenjuje...ako pricamo i istom aparatu, Fuji 9600 nema opciju za menjanje objektiva jer nije DSLR. Kod Fuji-ja tu opciju imaju S2, S3 i S5...ovaj zadnji je najnoviji i kosta 2000 usa.

Posted on: 2007/4/28 14:39
Transfer the post to other applications Transfer

reefer pocetnik
Group:
reefer
sto se tice baterija, meni je bas plus to sto Fuji koristi AA baterije. Ja imam punjac za baterije i 2 kompleta po 4 AA. Kad se pojavi na trzistu neka jaca baterija, uzmem novi komplet. Sa 2 kompleta mogu zaista puno da fotografisem. Iste baterije mi idu i u eksterni blic. Proslog leta u grckoj, mi se desilo da mi se na krstarenju oba kompleta istrose (usled veoma intenzivnog fotografisanja i video snimanja nisam mogao da dopunim dovoljno baterije). U prvom mestu gde smo stali, kupio sam obicne 4 AA baterije i fotografisao sa njima jos par dana.